Monday, December 15, 2008

Mana hebat? Kasut Bush atau Hot Pepper spray Dr M?


5 comments:

muraisenja said...

hahahaha.... pandai pulak bush tu ngelak no.... kalau x kelepek atas muka tu.....

muraisenja said...

Iraq Baling Kasut....
Malaysia Baling Kedah....
huhuhu.....

Hijat Panjang @ Penang. said...

cam ada pakatan jerr...pm iraq yg dok sebelah tu dok tak gerak jerr..die cam tahu takkan kena die..tiada reaksi apa2 langsong dari dia...nampak pelik kan..???

Hijat Panjang @ Penang. said...

camana pun wa tengkiu bnyak2 kat lu la broo..wa nak cilok lu punya gambaq ni hah satu boh dalam blog wa...hehehehe..sebelum ni pun dah bnyak kali ambek..lupo mintak izin..kali ni mintak smpai bila2 ler..hehehehe..ok aaa..tq..

Anonymous said...

itulah..masa berada dipuncak kekuasaan sombong dan bongkak,tak mau dengar cakap orang langsung...waktu kejatuhan, ni padahnya..tunggu nak kena lempar dengan apa pulak nanti...